♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Monday 19 December 2011

♥ light swan ♥

Doprawdy nie wiem co sie dzialo ze mna realizujac to zamowienie. Temat wdzieczny, lekki, no wrecz anielski. Baletnica w stroju treningowym mmmmm slicznosci. A jednak.... Zdazylo mi sie to pierwszy raz. Po prostu mi nie szlo. Kazda czesc tego aniolka nie wyszla tak jak to sobie wymyslilam, zaprojektowalam. Duzo razem przeszlismy i ona i ja hhahahahaah. Ojc za duzo nerwow. Musialam ja odlozyc na jakis czas i zajac sie innymi. Efekt koncowy tez niezadowalajacy za co przepraszalam Julie, bo az glupio mi bylo pisac, ze nie dalam rady. Strasznie mi bylo wstyd pokazywac te zdjecia. Chetnie zostawilabym sobie ta anielice w domu na pamiatke, ale szczesliwie sie zdazylo, ze Julia ja pokochala i aniol juz polecial. Teraz kiedy przegladam te zdjecia, mysle sobie " Sliczna jestes, moja labedzico!"











15 comments:

  1. nie potrafię tego określić,ale rzeczywiście różni się od Twoich dotychczasowych prac.
    Ale nie przejmuj się bo i tak jest ładna. Jes po prostu inna może dlatego?
    :**

    ReplyDelete
  2. Twoje prace są przepiękne, aż nie mogę się napatrzeć. nie wyszło? może nie jestem ekspertem ale moim zdaniem jest cudny!

    ReplyDelete
  3. wiem, ostatnio ciagle pisze, ze mi sie cos nie udaje, bo chyba mam przesyt hahaha za duzo szycia w krotkim czasie. a przeciez do kazdego Aniola trzeba podejsc z miloscia i zapalem. ciesze sie , ze mimo to wAm sie podobaja ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Wszystkie Twoje anioły są piękne, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  5. Hmmm zastanawiam się co w niej nie tak iii... Nie wiem o czym mówisz! Jest niezwykle piękna:DDDDDDD

    ReplyDelete
  6. mi sie wydaje,ze jestes za bardzo krytyczna wobec siebie bo robisz takie cudenka,ze ja nie wiem czego ty sie doszukujesz jak to jest cos tak slicznego, pieknego, dopieszczonego!

    ReplyDelete
  7. cudne.jeden piękniejszy od drugiego.Boskie anielskie

    ReplyDelete
  8. matko... jaka ona śliczna..... Ja chcę taką spódniczkę :D:D boska. i tyle!

    ReplyDelete
  9. Moim zdaniem jest sliczna i bezbledna! Bardzo piekna, pomyslowa... tez bym ja pokochala! :-) J.

    ReplyDelete
  10. a mi sie wydaje ze ona jest wlasnie idealna przez swoja nieidealnosc. bo ze mnie tez taka baletnica jak z niej, tu za gruba, tam za krotka, ale strasznie lubie balet, i moja nowa labedzice;-) wiedziala od poczatku dla kogo bedzie;-)
    najfajniejszy prezent jaki znalazlam w tym roku pod choinka
    pozdrawiam
    ania

    ReplyDelete
  11. Aniaaaaaaaaaaa ojej kochana jestes ze napisalas.... no tak zamawiala Julia a labedz polecial do Ani ♥ widze, ze trafila w najlepsze rece ever ;* caluje Was obie...

    ReplyDelete