♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Tuesday 20 December 2011










 Sielsko-anielsko jest tutaj u Ciebie,
Anielica tak piękna,że błogo mieć ją blisko siebie,
z nią przyjemna mi będzie każda chwila,
taka boska dama nie jednym życie umila.
Cudowne są Twoje skrzydlate dziewczyny,
z zapartym tchem podziwiam Twe anielskie wyczyny.
To dzieła małe,
choć wielce doskonałe.
W nich gracja,
szyk i elegancja,
lecz-co ważniejsze-tworzysz te kobitki wyśmienite,
z pasją,oddaniem,dlatego są tak znakomite .
Mówisz,że aniołek sprawić może tak wiele,
to prawda-potwierdzą wszyscy ich przyjaciele.
Patrząc z zachwytem na te dziewczęta,
buzia jest bardzo uśmiechnięta.
Jak dobrze,że na świecie są takie osóbki,
co tworzą takie ozdóbki!
Czule,spokojnie,tuląc do siebie
można się poczuć jak w niebie...
/ Aleksandra Laskowska/  ♥

9 comments:

  1. Tancerka z posta niżej jest cudna,

    a z tego posta lalka z sercem pod pachą ma świetny sweterek, kaptur bomba, ale zapomniała spódnicy. Jak kocham twoje lalki za mini własnie , tak tej mi cos brakuje

    ReplyDelete
  2. A mi się podobają takie jakie są... Obie... :) Choć ta bez spódnicy jak to jerzy_nka napisała chwyciła mnie za serducho... Śliczna jest i wg.mnie niczego jej nie brakuje :)

    Serdeczności przesyłam :)

    ReplyDelete
  3. Mnie podobają się wszystkie Twoje anioły i motyw serduszka też bardzo ♥ :)

    ReplyDelete
  4. Jak zwykle wszystkie są piękne i baaaardzo klimatyczne :) Podoba mi się wykonanie i kolorystyka ;). Pozdrawiam Cię cieplutko

    ReplyDelete
  5. No ja je kocham... właśnie te w wersji short...:-)))buziaki !!

    ReplyDelete
  6. Boziu jaka śliczna.A te girki purpaśne jakbym widziała siebie:P
    Wszystkiego naj naj z okazji nadchodzących Świąt :*

    ReplyDelete
  7. kochane, doszylam jeszcze jedna tiulowa falbanke dziewczynce "bez spodnicy" moze rzeczywiscie za krociutka byla.
    dziekuje za mile slowa i za wyroznienie, juz drugie takie i ciagle nie mam czasu siasc i sie tym zajac, ale to mile ♥

    ReplyDelete