♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Saturday 3 December 2011

♥ ♥ ♥



  Dzisiaj kolejny Aniolek na zamowienie. Ze zdjeciem slodkiej dzidzi.
Juz powoli wychodze z tego zamowieniowego szalu, wiec mam nadzieje jeszcze przed swietami zrobic jakies szybciutkie Candy dla Was. I poszyc troszke nowych wzorow. Nawet nie mam za bardzo czasu zeby tu popisac tylko tak codziennie dodaje same zdjecia. Widze tez ze kilka Aniolow przeoczylam - nie zamiescilam po nich zadnej dokumentacji, musze to nadrobic. I odpowiedziec tez na kilka pytan zadanych w komentarzach ;)

A na koniec jeszcze zdjecia aniolka z romantycznego domku. Zawsze mi sie podobal ten rustykalny styl tak calkowicie inny od mojego i taki swojski, cieply. Te slodkie paputki....No po prostu uwielbiam tam zagladac. Dlatego musialam miec chociaz jednego z tych Aniolow. Chcialam tez poczuc jak to jest kiedy taki Aniol powstaje tylko dla ciebie, i co sie czuje kiedy otwiera sie paczke. Wooooow. Niesamowite uczucie. Szczeka mi opadla i dlugo nie chciala wrocic. Zdjecia na prawde nie oddaja rzeczywistej wielkosci, kolorow i uroku. Dziekuje AVA.



6 comments:

  1. Nieustannie zachwycam się Twoimi anieliczkami, są przecudne - te sweterki, spódniczki, skarpetki, no i te bluzeczki z nadrukami - jesteś mistrzynią! Aniołki Avy też podglądam i podziwiam, ale Twoje są dla mnie THE BEST;)))

    ReplyDelete
  2. Cudnie wygląda Anielica z buźką Maluszka na koszulce :-)

    ReplyDelete
  3. Też kupowałam anioły u AVA, więc doskonale wiem, co czułaś otwierając paczkę. W pełni zgadzam się też ze stwierdzeniem, że to wyjątkowo "ciepłe anioły". A Twoje to istne hardrockowe gwiazdy, zwłaszcza te w "skórze". Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete