♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Tuesday 2 August 2011

♥••• summer dots •••♥




                       
Tak jak obiecalam wczesniej dzis jeszcze jeden post.... Musialam nadrobic zaleglosci blogowe... Wiec jeszcze mam do pokazania takie sobie letnie dziewczynki w kropeczkowych bezach. Wiem zdjecia takie sobie nawet nie wiem czemu mi sie tak nie udaly. W kazdym razie obie sa do wziecia 60zl/szt.








































Mam tez zdjecia torebki... Wlasciwie sie zastanawialam czy ja juz pokazywac chociaz szczezrze mowiac i tak chwile lezy.... bo ciagle z pania Ewa sie mijamy mailowo hahahaha ale mam nadzieje , ze juz dojdziemy w koncu do finishu. Najprawdopodobniej doszyjemy jeszcze kosmetyczke i breloczek do niej....




















 Chcialam jeszcze wspomniec o poscie sprzed kilku dni, o portalu "Mama na czasie".... Dziekuje za te piekne " eseje" na tematy: jak Wy nie wariujecie przy dziecku. Ja to jak zwykle po takim "wylaniu sie " na swoj temat mam pozniej kaca, ze za duzo o sobie mi sie napisalo... No i jeszcze Ty, Kochana Mamusiu Moja doprowadzilas mnie do lez swoimi slowami... wiec dziekuje Ci bardzo i naprawde nie wiem co napisac w odpowiedzi na to, bo znow chce mi sie ryczec.
A poniewaz mam do rozdania obiecane zestawy kosmetykow ( a Mojej Mamusi nagrodzic nie moge hehehehe).... Spodobaly mi sie dwie inne kobitki - mamakini, z ktora czuje wiez-mamowa bo mamy to samo zycie mamy i szczesliwa-mame za to,ze ma meza na czasie ;) Wiec prosze Was Kochane o wyslanie na adres agaphcia@wp.pl swoich adresikow do wysylki.


 W takim razie koncze juz na dzis. Jeszcze tylko moje ulubione zdjecie:


3 comments:

  1. Przyszłam popodziwiać kolejne anielica a tu taaaka niespodzianka.
    Oczywiście podziwianie było fantastyczne i jak zwykle długie, chłonące wszystkie szczegóły...ale i niespodzianka cieszy - dziękuję

    ReplyDelete
  2. Ujęły mnie te długie skarpety/getry, są super; jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności

    ReplyDelete